Вартість пакету
"Бухгалтерське обслуговування підприємців"
з 01 січня 2020 року
Система оподаткування фізичної особи-підприємця | Вартість базового пакету за 1 місяць, грн |
Платник єдиного податку I групи | 300 |
Платник єдиного податку II группы | 400 |
Платник єдиного податку III групи без ПДВ | 600 |
Платник єдиного податку III групи + платник ПДВ | 3 500 |
Загальна система оподаткування без ПДВ | 2 500 |
Загальна система оподаткування + платник ПДВ | 4 000 |
Будь-яка система оподаткування без діяльності | 100 |
У вартість пакету входить:
- ведення книги обліку доходів (до 30 записів на місяць);
- розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету, надання реквізитів для оплати;
- підготовка звітності для подачі в органи ДПС України, Управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах та інші фонди;
- аналіз правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
- консультації по телефону з поточних питань (до 10 хвилин кожна).
У кожному конкретному випадку вартість бухгалтерських послуг визначається індивідуально - з урахуванням обсягу документообігу, делегованих повноважень та наявності або відсутності найманих працівників.
Крім перерахованого вище, обов'язки фахівця, який здійснює бухгалтерське обслуговування підприємців, можуть включати в себе:
1) відстеження змін в чинному законодавстві та інформування про це підприємця;
2) своєчасне перерахування податків і зборів - як за підприємця, так і за найманих працівників;
3) нарахування та виплата заробітної плати найманим працівникам;
4) відповіді на запити податкової;
5) ведення договірної роботи;
6) перерахування грошей постачальникам за товар;
7) виписка документів для покупців;
8) ведення обліку товарних запасів;
9) контроль своєчасності надходження грошей від покупців;
10) ведення обліку надходження товару, обробка та систематизація документів, що підтверджують його придбання.
Додаткові послуги, що надаються понад пакет
"Бухгалтерське обслуговування підприємців"
Назва послуги | Вартість за 1 місяць, грн |
Нарахування зарплати 2 рази на місяць, формування відомості виплати заробітної плати (з розрахунку за одного співробітника) | 100 |
Ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу та ін.) з розрахунку за 1 співробітника | 200 |
Ведення товарного обліку (рух і залишок товару) | от 500 |
Ведення клієнт-банку до 20 платіжних документів (до 50 платіжних документів на місяць) | 300 (500) |
Оформлення первинних документів (за 1 документ) | 20 |
Вартість бухгалтерського обслуговування юридичних осіб з 01 січня 2020 року
Система оподаткування юридичної особи | Вартість базового пакету за 1 місяць, грн |
Платник єдиного податку без ПДВ | 2 200 |
Платник єдиного податку з ПДВ | 4 600 |
Загальна система оподаткування без ПДВ | 2 900 |
Загальна система оподаткування з ПДВ | 5 500 |
Виробниче підприємство (додатково до базового пакету) | от 2 500 |
Будь-яка система оподаткування без діяльності | 300 |
У вартість пакету "Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб" входить:
- ведення регістрів бухгалтерського обліку та відображення в 1С господарських операцій (до 20 операцій на місяць);
- нарахування заробітної плати (2 рази на місяць) одному співробітнику, формування відомості виплати заробітної плати;
- розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету, надання реквізитів для оплати;
- підготовка та подача звітності в органи УКРІНФОРМ, Управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах та інші фонди;
- аналіз правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
- телефонні консультації з поточних питань (до 10 хвилин кожна).
Додаткові послуги, що надаються понад пакету "Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб"
Назва послуги | Вартість за 1 місяць, грн |
Нарахування зарплати (коли кількість співробітників - більше одного), з розрахунку за одного співробітника | 100 |
Ведення кадрового обліку (складання наказів і штатного розкладу, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу і т.д.) з розрахунку за 1 співробітника | 200 |
За кожну додаткову господарську операцію (коли їх більше 20) | 25 |
Ведення клієнт-банку до 20 платіжних документів на місяць (до 50 платіжних документів) | 300 (500) |
ЗЕД за 1 операцію в місяць (до 3 операцій в місяць) | 200 (500) |
Оформлення первинних документів (за 1 документ) | 10 |
Бездоганне ведення звітних документів – запорука спокійної роботи підприємства без надмірної уваги контролюючих органів. Тоді як наявність невідповідностей в них може стати приводом для камеральної або виїзної перевірки, що майже завжди обертається штрафами та іншими негативними наслідками.
Найчастіше проблеми зі складанням звітності виникають при порушенні її безперервності через зміну кадрів бухгалтерії, тривалої реорганізації або переїзду підприємства та ін. В таких випадках уникнути штрафів і пильної уваги контролюючих органів допоможе перевірка і відновлення бухгалтерського обліку.
Заходи подібного характеру зазвичай проводять зовнішні фахівці. Їхня задача зводиться до виправлення помилок, допущених у минулих звітних періодах, до моменту подачі документів в контрольні органи. Залежно від поточного стану підприємства перевірка і відновлення бухгалтерського обліку можуть бути повними або частковими. В обох випадках фахівець призводить до належного вигляду аналітичні, синтетичні і податкові регістри, використовуючи для цього первинну документацію.
Запросити професійну підтримку для перевірки і відновлення бухгалтерського обліку можна в компанії Глобал М. Ми надаємо такі послуги підприємствам будь-якої форми власності. При цьому наші співробітники завжди розробляють індивідуальний план відновлення облікових документів. У процесі роботи ми гарантуємо повну конфіденційність отриманих даних і надаємо детальний звіт про виконані процедури.
Фахівці Глобал М займаються розробкою системи управління бухгалтерським обліком.
Основним завданням бухгалтерського обліку є формування повної та достовірної інформації (бухгалтерської звітності) про діяльність організації та її майновий стан.
Замовивши розробку системи управління бухгалтерським обліком ви отримаєте:
Особливості системи управління бухгалтерського обліку
Відсутність системи управління бухгалтерським обліком може привести до погіршення фінансового стану компанії, порушень при веденні бухгалтерського обліку та відповідних штрафних санкцій (зокрема, можливі штрафи за порушення вимог до бухгалтерського обліку, в тому числі до бухгалтерської (фінансової) звітності).
При розробці системи управління бухгалтерським обліком можна виділити три основні напрямки:
Кожен з цих напрямків, в свою чергу, включає в себе декілька дій: розрахунок заробітної плати, перерахування платежів, облік матеріальних запасів, облік основних активів та інвестицій, продажів, витрат, розрахунок податків, здача податкових декларацій, складання фінансових звітів і їх подача до відповідних органів та ін..
Виконання всіх цих робіт має включає ведення щоденної поточної діяльності з підготовки первинних документів, введення даних до бухгалтерських комп’ютерних програм, аналізу цих даних та їх обробки для складання звітів та ін..
Вартість розробки системи управління бухгалтерським обліком розраховується по тривалості проекту. Після обговорення всіх етапів, які необхідно буде реалізувати, і визначення функціоналу менеджер проекту розраховує кількість робочих годин, необхідних для виконання проекту.
Консультації по веденню бухгалтерського обліку
Ведення бухгалтерського і податкового обліку неможливо без відповідних знань. Часті зміни законодавства, введення нових положень призводять до того, що фахівці багатьох компаній не встигають з ними ознайомитися. Кваліфіковані консультації по супроводженню бухгалтерського обліку – неоціненна допомога компаніям будь-якої форми власності. Незалежно від виду діяльності вашого підприємства, ви можете замовити послугу у фахівців компанії Глобал М.
Консультації по веденню бухгалтерського обліку – це обґрунтована і сформульована точка зору стороннього, незацікавленого, професійного фахівця. Ми пропонуємо свої знання і напрацювання, засновані на багаторічному практичному досвіді застосування норм цивільного, трудового або податкового кодексу.
Завдяки своєчасному і коректному наданню консультацій по веденню бухгалтерського обліку наші клієнти можуть отримати відповіді на різні питання, які виникають в ході діяльності підприємства. Це також дозволить прийняти рішення, спрямовані на розвиток бізнесу і його зміцнення.
Компанія Глобал М пропонує наступні види послуг:
Крім того, наші фахівці готові проконсультувати з питань можливої відповідальності за допущені помилки і правопорушення. Ви можете укласти договір про проведення постійних або разових консультацій з ведення бухгалтерського обліку. Вартість послуг визначається індивідуально в кожному конкретному випадку.
Відновлення бухгалтерського обліку будь-якої складності
Законодавство України вимагає безперервного ведення бухгалтерського обліку з відображенням усіх операцій, які виробляються в процесі роботи компанії. Якщо первинні документи і процес бухгалтерського обліку в цілому ведуться некоректно, не проводиться своєчасне відновлення бухгалтерського обліку, то це може привести до штрафів, нарахування пені в результаті різних перевірок, а також спричинити за собою більш важкі наслідки, аж до арешту рахунків компанії і кримінальної відповідальності .
Професійне відновлення бухгалтерського обліку і звітності може допомогти керівництву компанії прийняти правильні рішення, оскільки при відсутності потрібної інформації неможливо контролювати рух активів, цінностей фірми.
Послуга відновлення обліку необхідна:
Відновлення бухгалтерського обліку вимагає оновлення первинної документації, електронної бази компанії, може знадобитися коригування розмірів сплачених податків. Відновлення може бути як частковим, так і повним, щоб привести до порядку всі регістри: аналітичні, синтетичні та податкові.
Чому фахівцям Глобал М можна довіряти:
Робота складається з кількох етапів:
Всі вищевказані етапи представники компанії Глобал М виконують з гранично високим рівнем якості та завжди відповідають за позитивний результат.
Вартість відновлення обліку
Вартість відновлення обліку завжди строго індивідуальна. Вона залежить від діяльності компанії; кількості етапів роботи, що підлягають виконанню, а також від стану фінансової документації компанії.
У будь-якому випадку вартість послуг по відновленню бухгалтерського обліку покриває можливі ризики, пов’язані з його відсутністю або допущеними порушеннями при його веденні.
Переваги аутсорсингу бухгалтерії і облікових функцій
Послуга аутсорсингу передбачає передачу окремих повноважень зовнішнім професійним фахівцям, які обслуговують компанію-замовника, які не є її співробітниками. Цей спосіб делегування повноважень особливо ефективний в видах діяльності, що вимагають високої кваліфікації персоналу, а саме – бухгалтерський аутсорсинг.
Принцип послуг складається у винесенні функцій, пов’язаних з веденням обліку та складанням звітності, за штат фірми.
Чому це може бути вигідно:
Аутсорсинг бухгалтерії компанією Глобал М умовно можна розділити на 3 основних види:
Незалежно від обраного типу аутсорсингу бухгалтерії, даний вид діяльності краще довірити кваліфікованим співробітникам.
Особливості аутсорсингу бухгалтерії
Аутсорсинг бухгалтерської діяльності – один з найскладніших видів обов’язків, переданих зовнішнім виконавцям. Дистанційні бухгалтери виконують роботу по:
Вартість аутсорсингу бухгалтерії
Вартість аутсорсингу бухгалтерських послуг залежить від кількості операцій, системи оподаткування, масштабу діяльності і обороту компанії (всі зазначені фактори в сукупності утворюють обсяг роботи фірми – аутсорсера).
Первинна консультація проводиться в Глобал М безкоштовно.
Щоб отримати консультацію, необхідно:
3.Сформулировать ваші очікування.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.