logogm

+38 097 429 87 31

Бухгалтерский учет

СТОИМОСТЬ ПАКЕТОВ УСЛУГ:

Вартість пакету

"Бухгалтерське обслуговування підприємців"

з 01 січня 2020 року

Система оподаткування фізичної особи-підприємця

Вартість базового пакету за 1 місяць, грн

Платник єдиного податку I групи

300

Платник єдиного податку II группы

400

Платник єдиного податку III групи без ПДВ

600

Платник єдиного податку III групи + платник ПДВ

3 500

Загальна система оподаткування без ПДВ

2 500

Загальна система оподаткування + платник ПДВ

4 000

Будь-яка система оподаткування без діяльності

100

У вартість пакету входить:

- ведення книги обліку доходів (до 30 записів на місяць);

- розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету, надання реквізитів для оплати;

- підготовка звітності для подачі в органи ДПС України, Управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах та інші фонди;

- аналіз правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);

- консультації по телефону з поточних питань (до 10 хвилин кожна).

У кожному конкретному випадку вартість бухгалтерських послуг визначається індивідуально - з урахуванням обсягу документообігу, делегованих повноважень та наявності або відсутності найманих працівників.

Крім перерахованого вище, обов'язки фахівця, який здійснює бухгалтерське обслуговування підприємців, можуть включати в себе:

1) відстеження змін в чинному законодавстві та інформування про це підприємця;

2) своєчасне перерахування податків і зборів - як за підприємця, так і за найманих працівників;

3) нарахування та виплата заробітної плати найманим працівникам;

4) відповіді на запити податкової;

5) ведення договірної роботи;

6) перерахування грошей постачальникам за товар;

7) виписка документів для покупців;

8) ведення обліку товарних запасів;

9) контроль своєчасності надходження грошей від покупців;

10) ведення обліку надходження товару, обробка та систематизація документів, що підтверджують його придбання.

Додаткові послуги, що надаються понад пакет

"Бухгалтерське обслуговування підприємців"

Назва послуги

Вартість за 1 місяць, грн

Нарахування зарплати 2 рази на місяць, формування відомості виплати заробітної плати (з розрахунку за одного співробітника)

100

Ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу та ін.) з розрахунку за 1 співробітника

200

Ведення товарного обліку (рух і залишок товару)

от 500

Ведення клієнт-банку до 20 платіжних документів (до 50 платіжних документів на місяць)

300 (500)

Оформлення первинних документів (за 1 документ)

20

Вартість бухгалтерського обслуговування юридичних осіб з 01 січня 2020 року

Система оподаткування юридичної особи

Вартість базового пакету за 1 місяць, грн

Платник єдиного податку без ПДВ

2 200

Платник єдиного податку з ПДВ

4 600

Загальна система оподаткування без ПДВ

2 900

Загальна система оподаткування з ПДВ

5 500

Виробниче підприємство (додатково до базового пакету)

от 2 500

Будь-яка система оподаткування без діяльності

300

У вартість пакету "Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб" входить:

- ведення регістрів бухгалтерського обліку та відображення в 1С господарських операцій (до 20 операцій на місяць);

- нарахування заробітної плати (2 рази на місяць) одному співробітнику, формування відомості виплати заробітної плати;

- розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету, надання реквізитів для оплати;

- підготовка та подача звітності в органи УКРІНФОРМ, Управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах та інші фонди;

- аналіз правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);

- телефонні консультації з поточних питань (до 10 хвилин кожна).

 

 

 

Додаткові послуги, що надаються понад пакету "Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб"

Назва послуги

Вартість за 1 місяць, грн

Нарахування зарплати (коли кількість співробітників - більше одного), з розрахунку за одного співробітника

100

Ведення кадрового обліку (складання наказів і штатного розкладу, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу і т.д.) з розрахунку за 1 співробітника

200

За кожну додаткову господарську операцію (коли їх більше 20)

25

Ведення клієнт-банку до 20 платіжних документів на місяць (до 50 платіжних документів)

300 (500)

ЗЕД за 1 операцію в місяць (до 3 операцій в місяць)

200 (500)

Оформлення первинних документів (за 1 документ)

10

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ КОНСАЛТИНГ

Бездоганне ведення звітних документів – запорука спокійної роботи підприємства без надмірної уваги контролюючих органів. Тоді як наявність невідповідностей в них може стати приводом для камеральної або виїзної перевірки, що майже завжди обертається штрафами та іншими негативними наслідками.

Найчастіше проблеми зі складанням звітності виникають при порушенні її безперервності через зміну кадрів бухгалтерії, тривалої реорганізації або переїзду підприємства та ін. В таких випадках уникнути штрафів і пильної уваги контролюючих органів допоможе перевірка і відновлення бухгалтерського обліку.

Заходи подібного характеру зазвичай проводять зовнішні фахівці. Їхня задача зводиться до виправлення помилок, допущених у минулих звітних періодах, до моменту подачі документів в контрольні органи. Залежно від поточного стану підприємства перевірка і відновлення бухгалтерського обліку можуть бути повними або частковими. В обох випадках фахівець призводить до належного вигляду аналітичні, синтетичні і податкові регістри, використовуючи для цього первинну документацію.

Запросити професійну підтримку для перевірки і відновлення бухгалтерського обліку можна в компанії Глобал М. Ми надаємо такі послуги підприємствам будь-якої форми власності. При цьому наші співробітники завжди розробляють індивідуальний план відновлення облікових документів. У процесі роботи ми гарантуємо повну конфіденційність отриманих даних і надаємо детальний звіт про виконані процедури.

Облікова політика організації

Фахівці Глобал М займаються розробкою системи управління бухгалтерським обліком.

Основним завданням бухгалтерського обліку є формування повної та достовірної інформації (бухгалтерської звітності) про діяльність організації та її майновий стан.

 

Замовивши розробку системи управління бухгалтерським обліком ви отримаєте:

  • Запобігання негативних результатів господарської діяльності організації;
  • Виявлення внутрішньогосподарських резервів забезпечення фінансової стійкості організації;
  • Контроль доцільності господарських операцій та дотримання законодавства при їх здійсненні;
  • Контроль наявності та руху майна і фінансових зобов’язань;
  • Рішення поточних і стратегічних завдань;
  • Контроль використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
  • Контроль відповідності діяльності нормативам і кошторисам.

Особливості системи управління бухгалтерського обліку

Відсутність системи управління бухгалтерським обліком може привести до погіршення фінансового стану компанії, порушень при веденні бухгалтерського обліку та відповідних штрафних санкцій (зокрема, можливі штрафи за порушення вимог до бухгалтерського обліку, в тому числі до бухгалтерської (фінансової) звітності).

 

При розробці системи управління бухгалтерським обліком можна виділити три основні напрямки:

 

  • Ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог законодавства України;
  • Ведення бухгалтерського обліку для цілей оподаткування;
  • Ведення бухгалтерського обліку для цілей надання управлінської звітності (IFRS і т.п.).

Кожен з цих напрямків, в свою чергу, включає в себе декілька дій: розрахунок заробітної плати, перерахування платежів, облік матеріальних запасів, облік основних активів та інвестицій, продажів, витрат, розрахунок податків, здача податкових декларацій, складання фінансових звітів і їх подача до відповідних органів та ін..

Виконання всіх цих робіт має включає ведення щоденної поточної діяльності з підготовки первинних документів, введення даних до бухгалтерських комп’ютерних програм, аналізу цих даних та їх обробки для складання звітів та ін..

Вартість розробки системи управління бухгалтерським обліком розраховується по тривалості проекту. Після обговорення всіх етапів, які необхідно буде реалізувати, і визначення функціоналу менеджер проекту розраховує кількість робочих годин, необхідних для виконання проекту.

СУПРОВІД БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ

Консультації по веденню бухгалтерського обліку

Ведення бухгалтерського і податкового обліку неможливо без відповідних знань. Часті зміни законодавства, введення нових положень призводять до того, що фахівці багатьох компаній не встигають з ними ознайомитися. Кваліфіковані консультації по супроводженню бухгалтерського обліку – неоціненна допомога компаніям будь-якої форми власності. Незалежно від виду діяльності вашого підприємства, ви можете замовити послугу у фахівців компанії Глобал М.

Консультації по веденню бухгалтерського обліку – це обґрунтована і сформульована точка зору стороннього, незацікавленого, професійного фахівця. Ми пропонуємо свої знання і напрацювання, засновані на багаторічному практичному досвіді застосування норм цивільного, трудового або податкового кодексу.

Завдяки своєчасному і коректному наданню консультацій по веденню бухгалтерського обліку наші клієнти можуть отримати відповіді на різні питання, які виникають в ході діяльності підприємства. Це також дозволить прийняти рішення, спрямовані на розвиток бізнесу і його зміцнення.

Компанія Глобал М пропонує наступні види послуг:

  • надання консультацій з ведення бухгалтерського обліку в усній і письмовій формі;
  • оформлення звернень до державних органів з питань податкового та бухгалтерського законодавства;
  • заповнення декларацій для надання в податкові органи;
  • інформування клієнтів про зміни в податковому та бухгалтерському обліку.

Крім того, наші фахівці готові проконсультувати з питань можливої ​​відповідальності за допущені помилки і правопорушення. Ви можете укласти договір про проведення постійних або разових консультацій з ведення бухгалтерського обліку. Вартість послуг визначається індивідуально в кожному конкретному випадку.

ВІДНОВЛЕННЯ ОБЛІКУ

Відновлення бухгалтерського обліку будь-якої складності

Законодавство України вимагає безперервного ведення бухгалтерського обліку з відображенням усіх операцій, які виробляються в процесі роботи компанії. Якщо первинні документи і процес бухгалтерського обліку в цілому ведуться некоректно, не проводиться своєчасне відновлення бухгалтерського обліку, то це може привести до штрафів, нарахування пені в результаті різних перевірок, а також спричинити за собою більш важкі наслідки, аж до арешту рахунків компанії і кримінальної відповідальності .

  • Замовивши послугу з відновлення бухгалтерського обліку ви отримаєте:
  • Первинну оцінку документації компанії, електронних баз даних, виявлення проблем обліку;
  • Можливість збору і відновлення документації, звірку всіх розрахункових даних з контрагентами;
  • Можливість оцінки подальшого розвитку бізнесу;
  • Максимально продуктивне використання активів компанії;
  • Можливість вигідного використання кредитних ресурсів;
  • Успішне вирішення поточних бізнес-завдань компанії;
  • Формування коректної звітності, подачу виправлених документів у відповідні органи.

Професійне відновлення бухгалтерського обліку і звітності може допомогти керівництву компанії прийняти правильні рішення, оскільки при відсутності потрібної інформації неможливо контролювати рух активів, цінностей фірми.

Послуга відновлення обліку необхідна:

  1. Якщо в роботі організації були періоди, коли бухгалтерський облік зовсім не здійснювався;
  2. Якщо виявлені системні помилки, які повторювалися протягом тривалого періоду і вплинули на всю систему ведення господарської діяльності (відновлення обліку в такому випадку не може бути здійснено силами співробітників організації).

Відновлення бухгалтерського обліку вимагає оновлення первинної документації, електронної бази компанії, може знадобитися коригування розмірів сплачених податків. Відновлення може бути як частковим, так і повним, щоб привести до порядку всі регістри: аналітичні, синтетичні та податкові.

Чому фахівцям Глобал М можна довіряти:

  • Компанія Глобал М надає не рекомендації, а рішення «під ключ», та при необхідності, допомагає реалізувати їх на практиці;
  • 100% конфіденційність, яка підкріплюється не тільки договором надання послуг, а й особливим механізмом взаємодії фірма – аутсорсер, який виключає поширення інформації.
  • Наші співробітники мають багаторічний успішний досвід роботи і необхідну кваліфікацію.
  • Відновлення бухгалтерського обліку відноситься до однієї з найбільш трудомістких послуг.

Робота складається з кількох етапів:

  1. Первинна оцінка стану документації, електронних баз даних, виявлення проблем і необхідних масштабів відновлення обліку.
  2. Збір і відновлення документації, звірка всіх розрахункових даних з контрагентами.
  3. Коригування або створення регістрів бухгалтерського обліку;
  4. Професійне відновлення бухгалтерського обліку.
  5. Узгодження і повна сплата податків, пені, уточнення декларацій.
  6. Формування нової коректної звітності, подача виправлених документів у відповідні органи.

Всі вищевказані етапи представники компанії Глобал М виконують з гранично високим рівнем якості та завжди відповідають за позитивний результат.

Вартість відновлення обліку

Вартість відновлення обліку завжди строго індивідуальна. Вона залежить від діяльності компанії; кількості етапів роботи, що підлягають виконанню, а також від стану фінансової документації компанії.

У будь-якому випадку вартість послуг по відновленню бухгалтерського обліку покриває можливі ризики, пов’язані з його відсутністю або допущеними порушеннями при його веденні.

АУТСОРСИНГ БУХГАЛТЕРІЇ

Переваги аутсорсингу бухгалтерії і облікових функцій

Послуга аутсорсингу передбачає передачу окремих повноважень зовнішнім професійним фахівцям, які обслуговують компанію-замовника, які не є її співробітниками. Цей спосіб делегування повноважень особливо ефективний в видах діяльності, що вимагають високої кваліфікації персоналу, а саме – бухгалтерський аутсорсинг.

Принцип послуг складається у винесенні функцій, пов’язаних з веденням обліку та складанням звітності, за штат фірми.

Чому це може бути вигідно:

  • наявність значної фінансової економії: якщо на клієнта працює зовнішня бухгалтерія з аутсорсингу, ціни компенсуються відсутністю витрат на зарплату штатних співробітників, організацію їх робочих місць, сплату відрахувань до фондів і податкові органи;
  • відсутність необхідності самостійно підбирати персонал і перевіряти рівень його кваліфікації. Зазвичай фірми-аутсорсера ретельно стежать за компетентністю своїх співробітників і контролюють якість послуг, тому ймовірність помилок зводиться до нулю;
  • зведення до мінімуму необ’єктивності – зовнішні співробітники не зацікавлені в приховуванні інформації або її навмисному зміненню;
  • можливість виключення людських чинників, таких як відпустка, перебування на лікарняному, тому що компанії-аутсорсера працюють за договором надання послуг.
  • аутсорсинг облікових функцій дозволяє економити час і направляти його безпосередньо на вирішення завдань, пов’язаних з основною діяльністю компанії.

Аутсорсинг бухгалтерії компанією Глобал М умовно можна розділити на 3 основних види:

  • Контроль діяльності штатних бухгалтерів; консультування співробітників компанії з питань бухгалтерського обліку;
  • Вибірковий аутсорсинг (передача на аутсорсинг окремих функцій бухгалтерії: розрахунок заробітної плати, підготовка статистичної звітності, підготовка та подача податкових декларацій і т.д.);
  • Повний аутсорсинг – це бухгалтерське обслуговування компанії «під ключ»;

Незалежно від обраного типу аутсорсингу бухгалтерії, даний вид діяльності краще довірити кваліфікованим співробітникам.

Особливості аутсорсингу бухгалтерії

Аутсорсинг бухгалтерської діяльності – один з найскладніших видів обов’язків, переданих зовнішнім виконавцям. Дистанційні бухгалтери виконують роботу по:

  • налагодження системи обліку у замовника;
  • створення та обробки всієї первинної документації;
  • ведення обліку (бухгалтерського, податкового), в тому числі і в електронному вигляді;
  • розрахунку і підготовці необхідних звітів по заробітній платі співробітників, податків і відрахувань, інших платежів;
  • консалтингу та інформування замовника про зміни в законодавчих актах і т.д.

Вартість аутсорсингу бухгалтерії

Вартість аутсорсингу бухгалтерських послуг залежить від кількості операцій, системи оподаткування, масштабу діяльності і обороту компанії (всі зазначені фактори в сукупності утворюють обсяг роботи фірми – аутсорсера).

Первинна консультація проводиться в Глобал М безкоштовно.

Щоб отримати консультацію, необхідно:

  1. Підготувати первинну документацію про компанію.
  2. Договір про зустріч, використовуючи будь-який зручний вид зв’язку.

3.Сформулировать ваші очікування.

КОНТАКТИ

Контакти

Україна м.Харків, вул. Академіка Павлова, буд.120
Phone: +38 097 429 87 31
Email: globalm.buh@gmail.com

Ми в соцмережах

logogm

© GlobalM 2020 Всі права захищені

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Scroll Up